اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط

به طور کلی زبان آموزها به سه دسته A، B و C تقسیم می‌شوند. زبان‌آموزهای گروه A شامل A1 و A2 در سطح ابتدایی هستند. اما زبان‌آموزهایی که در سطح B (B1 و B2) قرار می‌گیرند، جزء افراد با مهارت متوسط محسوب می‌شوند. اگر سطح شما C باشد که دیگر جز زبان آموزهای حرفه‌ای هستید. اما برای زبان‌آموزهایی که در…

فهرست محتوا

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط
تیم تحریریه لرنیت
6 ماه قبل
5 از 2 رای

به طور کلی زبان آموزها به سه دسته A، B و C تقسیم می‌شوند. زبان‌آموزهای گروه A شامل A1 و A2 در سطح ابتدایی هستند. اما زبان‌آموزهایی که در سطح B (B1 و B2) قرار می‌گیرند، جزء افراد با مهارت متوسط محسوب می‌شوند. اگر سطح شما C باشد که دیگر جز زبان آموزهای حرفه‌ای هستید. اما برای زبان‌آموزهایی که در سطح B هستند، چه اپلیکیشن‌هایی مناسب‌تر است؟ در این مطلب قصد داریم شما را با تعدادی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط آشنا کنیم.

لیست اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط

  • اپلیکیشن Learnit؛
  • اپلیکیشن Bright؛
  • اپلیکیشن Mondly؛
  • اپلیکیشن Knudge.me؛
  • اپلیکیشن Lingodeer؛
  • اپلیکیشن Hello English؛
  • اپلیکیشن LingQ؛
  • اپلیکیشن Beelinguapp؛
  • اپلیکیشن Rosetta Stone.

در ادامه به توضیح بیشتر هر کدام از این اپلیکیشن ها برای آموزش زبان انگلیسی در سطح متوسط میپردازیم:

اپلیکیشن Learnit

این اپلیکیشن برخلاف برنامه‌های قبلی از زبان فارسی به خوبی پشتیبانی می‌کند و توسط اساتید زبان ایرانی تهیه شده است. در این برنامه نیز می‌توانید مهارت نوشتاری، خواندن، شنیدن و صحبت کردن خود در زبان انگلیسی را تقویت کنید. اپلیکیشن لرنیت در همان ابتدا از شما می‌خواهد سطح خود را مشخص کنید.

اپلیکیشن Learnit

برای این کار کافیست در آزمون تعیین سطح رایگان شرکت کنید. این آزمون در سه سطح واژگان، گرامر و شنیداری ارائه می‌شود. بعد از اینکه به سوالات پاسخ دادید و هر سه مرحله را پشت سر گذاشتید، سطح شما تعیین می‌شود. حالا اگر سطح متوسط 1 یا متوسط 2 باشید، براساس آن درس‌های متوسطی با بخش‌های مختلف (مکالمه، گرامر، واژگان، داستان، گفتار، شنیدار و مرور واژگان) ارائه می‌شود.

اگر در یادگیری کلمات دچار مشکل باشید و احساس کردید کلمه‌ای را یاد نگرفته‌اید، کافیست آن را به قسمت لایتنر اضافه کنید. حالا لایتنر آن را آنقدر برای شما تکرار می‌کند تا بالاخره آن را به ذهن خود بسپارید. در قسمت گرامر هم دستور زبان به طور کامل و همراه با مثال آموزش داده می‌شود.

شما می‌توانید Learnit را از گوگل پلی یا کافه بازار رایگان و روی گوشی اندروید خود نصب کنید.

اپلیکیشن Hello English

هلو انگلیسی یک اپلیکیشن کاربردی با رویکرد سنتی است که با استفاده از ترجمه‌ها و قوانین گرامر، زبان انگلیسی را آموزش می‌دهد. این اپلیکیشن 22 درس را ارائه می‌دهد و می‌توانید به صورت آفلاین نیز از آن استفاده کنید. در واقع نیازی نیست که حتما به اینترنت متصل باشید.

در اپلیکیشن Hello English درس‌ها به صورت تعاملی و بازی ارائه و در بخش‌هایی از آن نیز مهارت‌ها و پیشرفتتان در یادگیری زبان انگلیسی سنجیده می‌شود. در این پلتفرم می‌توانید از استاد زبان خود سوال بپرسید، در ربات با سایر زبان‌آموزها چت کنید. اینجا یک دیکشنری هم وجود دارد تا بتوانید معنی کلمات را استخراج کنید.

این برنامه را می‌توانید رایگان از گوگل پلی دانلود و روی گوشی IOS یا اندروید خود نصب کنید.

اپلیکیشن Bright

Bright یک اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط است که از طریق آن می‌توانید کلمات جدید را یاد بگیرید. این برنامه ساده و کارآمد است و روزانه هشت کلمه جدید را تنها با صرفه پنج دقیقه به زبان‌آموزها آموزش می‌دهد. به طوری که اگر کل سال از آن استفاده کنید، 2900 کلمه را یاد می‌گیرید. Bright یک برنامه عالی برای زبان‌آموزهای سطح مبتدی تا متوسط است.

اپلیکیشن Bright

هر سطح دارای مجموعه‌ای از کلمات است که به صورت موضوعی مرتب شده‌اند. سپس توسط سخنران تلفظ می‌شوند تا گوش شما نیز به شنیدن آن‌ها عادت کند و تلفظ درستشان را یاد بگیرید. از آنجا که اپلیکیشن Bright بخش لایتنر هم دارد، می‌توانید کلمات سخت را به این بخش اضافه کنید تا با تکرار در ذهنتان بماند.

این برنامه را می‌توانید رایگان از گوگل پلی دانلود و روی گوشی IOS یا اندروید خود نصب کنید.

اپلیکیشن Mondly

یکی دیگر از بهترین برنامه‌ها که به عنوان یک اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط شناخته شده است، Mondly نام دارد که بر روی عبارات رایج در مکالمات روزمره تمرکز دارد. در این برنامه روش‌های نوآورانه‌ای برای آموزش زبان انگلیسی به کار رفته است تا آموزش را برای زبان‌آموزها سرگرم‌کننده و دلچسب کند.

برنامه Mondly به خوبی مکالمات را آموزش می‌دهد که با کمک آن می‌توانید در زندگی واقعی از جملات استفاده کنید. این جملاتی که آموزش داده می‌شود در موقعیت‌های مختلف از خرید تا قرار ملاقات برایتان کاربرد دارد. در این برنامه درس‌ها دسته‌بندی شده‌اند که از جمله باید به دسته سفر، حمل و نقل عمومی، حیوانات خانگی و … اشاره کنیم. همچنین در Mondly گرامر نیز دسته‌بندی شده است تا یادگیری آن برای زبان‌آموزهای سطح متوسط ساده‌تر شود.

درس‌ها در برنامه Mondly حالت تعاملی دارد و در آن باید جاهای خالی را پر و یا کلمات را مرتب کنید. در این برنامه نحوه جمله‌سازی را نیز یاد می‌گیرید. این اپلیکیشن چهار مهارت (نوشتن، خواندن، صحبت کردن و شنیدن) زبان انگلیسی را تقویت می‌کند. همچنین اگر به دنبال یادگیری کلمات جدید هستید، می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

این برنامه را می‌توانید رایگان از گوگل پلی دانلود و روی گوشی IOS یا اندروید خود نصب کنید.

اپلیکیشن Knudge.me

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌ها برای زبان‌آموزهای سطح متوسط Knudge.me است که بر روی چهار مهارت زبان انگلیسی تمرکز دارد. در این پلتفرم واژه‌ها، اصطلاحات، افعال و کلمات رایج ارائه می‌شود. بیشتر این واژه‌ها برای زبان‌آموزهای سطح متوسط و پیشرفته است و اگر می‌خواهید در آینده در آزمون‌هایی مثل آیلتس، تافل، GRE و غیره شرکت کنید، قطعا Knudge.me می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

جالب است بدانید در این برنامه می‌توانید وارد قسمت « confusing words» شوید تا معنا و کاربرد کلماتی را که از نظر ظاهری شباهت زیادی به هم دارند و گیج‌کننده هستند، بهتر یاد بگیرید. همچنین این پلتفرم مجموعه‌ای از 250 اصطلاح و 200 فعل عبارتی را نیز ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید در قسمت بازی‌های این برنامه به شکل گیمیفیکیشن با خواندن، نوشتن و حتی معنای کلمات آشنا شوید. در بخش Echo نیز می‌توانید از خودتان دیکته بگیرید. در این بخش کلمات با صدای بلند گفته می‌شود و شما باید آن‌ها را یادداشت کنید. این کار به بهبود مهارت نوشتاری کمک زیادی می‌کند.

همچنین برنامه Knudge.me دارای آزمون‌هایی متناسب با سطح مهارت شماست تا میزان پیشرفتتان را ارزیابی کند.

این برنامه را می‌توانید رایگان از گوگل پلی دانلود و روی گوشی IOS یا اندروید خود نصب کنید.

اپلیکیشن Lingodeer

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای زبان‌آموزهای سطح متوسط Lingodeer نام دارد. این برنامه نیز درس‌ها را به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و همراه با بازی و تمرین‌های کوتاه ارائه می‌دهد. به طوری که یادگیری آن‌ها برایتان دشوار نباشد و برای یادگیری بیشتر اشتیاق زیادی داشته باشید.

برنامه Lingodeer یک رویکرد بازی‌سازی شده برای یادگیری زبان است که درس‌ها را به شکل ساختاریافته ارائه می‌دهد و مرورهای منظم دارد تا آموزش‌ها در ذهن شما بماند. این برنامه درس‌ها را براساس موضوعات مختلف مثل ورزش، آب و هوا، قسمت‌های مختلف بدن و خرید مرتب کرده است. وقتی از سطح متوسط پیش‌تر رفتید، آموزش‌ها سخت‌تر و درس‌های بیشتری در گرامر (افعال، مفعول، افعال شرطی و …) ارائه می‌دهد.

این برنامه تمرینات کاملی را نیز ارائه می‌دهید و برای هر درس کافیست 5 دقیقه زبان صرف کنید. در نهایت می‌توانید واژگان و گرامری را که یاد گرفته‌اید در جلسات تمرین پیگیری کنید. 

این برنامه را می‌توانید رایگان از گوگل پلی دانلود و روی گوشی IOS یا اندروید خود نصب کنید.

اپلیکیشن LingQ

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌ها برای آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط LingQ است که در آن هر چیزی را که بخواهید یاد بگیرید، می‌توانید انتخاب کنید. این برنامه بیش از 1000 ساعت فایل صوتی (شامل پادکست و کتاب صوتی) ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید بعد از گوش دادن و صحبت کردن، مهارت خود را نیز ارزیابی کنید تا میزان پیشرفت شما در یادگیری زبان انگلیسی مشخص شود. LingQ به صورت آفلاین نیز عمل می‌کند.

این برنامه را می‌توانید رایگان از گوگل پلی دانلود و روی گوشی IOS یا اندروید خود نصب کنید.

اپلیکیشن Beelinguapp

از دیگر برنامه‌ها برای آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط باید به Beelinguapp اشاره کنیم که روی کتاب‌های الکترونیکی تمرکز دارد. اگر موسیقی و کتاب‌های صوتی را به فلش کارت ترجیح می‌دهید، این اپلیکیشن بهترین انتخاب است. شما می‌توانید مطالب خواندن خود را از بین تعداد زیادی داستان کوتاه و رمان انتخاب کنید. از آنجا که شنیدن داستان و رمان همیشه سرگرم‌کننده است، حتما به این کار علاقمند می‌شوید و به سرعت مهارت خود را در خواندن و شنیدن زبان انگلیسی تقویت می‌کنید.

اپلیکیشن Beelinguapp

Beelinguapp به طور همزمان متن و صدا را ارائه می‌دهد تا برایتان گیج‌کننده نباشد. صدا به سبک انیمیشنی ارائه می‌شود تا ذهنتان را درگیر خود نگه دارد. در این اپلیکیشن آزمون‌هایی نیز وجود دارد تا میزان یادگیری خود را ارزیابی کنید. اگر تلفظ‌ها را اشتباه بگویید، حتما به شما گفته می‌شود که تاثیر زیادی در بهبود مهارت شنیداری نیز دارد.

این برنامه را می‌توانید رایگان از گوگل پلی دانلود و روی گوشی IOS یا اندروید خود نصب کنید.

اپلیکیشن Rosetta Stone

یکی دیگر از بهترین برنامه‌هایی که می‌توانید برای ارتقاء سطح خود از متوسط به پیشرفته استفاده کنید، Rosetta Stone نام دارد. این برنامه در مهارت صحبت کردن و شنیدن زبان انگلیسی کمک زیادی به شما می‌کند. رزتا استون یکی از معروف‌ترین و منحصر‌به‌فردترین برنامه‌های یادگیری زبان انگلیسی برای زبان‌آموزهای سطح متوسط و پیشرفته است.

این اپلیکیشن بعد از ارائه هر درس تمریناتی را می‌دهد که بتوانید آموخته‌های خود را ارزیابی کنید. در Rosetta Stone با نحوه جمله‌سازی نیز آشنا می‌شود. همچنین جایگاه قرار گرفتن کلمات اساسی در عبارت و جملات طولانی را نیز یاد می‌گیرید.

این برنامه را می‌توانید رایگان از گوگل پلی دانلود و روی گوشی IOS یا اندروید خود نصب کنید.

آنچه درمقاله اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط آموختیم:

تا زمانی که سطح شما مشخص نباشد، یادگیری زبان انگلیسی کار دشواری خواهد بود. برای کسی که سطح زبان او متوسط است، درس‌هایی که برای مبتدی‌هاست، حوصله سر بر است و اعتماد به نفس کاذب را در او ایجاد می‌کند. به طوری که به اشتباه بیفتد و خیال کند همه چیز را بلد و دیگر به یادگیری نیاز ندارد. اگر یک زبان‌آموز سطح متوسط بخواهد درس‌های پیشرفته را بخواند، به دلیل سختی زیاد، احساس ناتوانی می‌کند و همه را کنار می‌گذارد. به همین دلیل باید درس‌ها متناسب با سطح زبان‌آموز انتخاب شود. در اینجا چندین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط را معرفی کردیم. امیدواریم این مطلب برای زبان‌آموزهای این سطح مناسب باشد.

تیم تحریریه لرنیت

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مشابه
  • روش های جدید برای آموزش زبان به کودکان

    10 روش جدید آموزش زبان انگلیسی به کودکان

    در این مقاله، می‌خواهیم بعضی از روش‌های جدید آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نیز روش‌های آموزشی قدیمی که همچنان کاربردی و مؤثرند را توضیح دهیم. اگر مدرس زبان کودکان هستید یا می‌خواهید به فرزندانتان کمک کنید انگلیسی بیاموزند، این مقاله از مجموعه‌ مقالات آموزشی وبلاگ لرنیت را از دست ندهید.  آموزش انگلیسی به کودکان…

    مطالعه بیشتر
  • آموزش الفبای انگلیسی به کودکان

    اگرچه روش‌های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی به‌ کودکان به‌عنوان زبان دوم وجود دارد اما روشی که در آن کودکان بتوانند همزمان با یادگیری مهارت‌های شنیداری و گفتاری، مهارت‌های خواندن و نوشتن به انگلیسی را هم بیاموزند، بر دیگر روش‌ها اولویت دارد. آموزش الفبای انگلیسی به کودکان یا خواندن حروف؛ کدام بهتر است؟ قبل از…

    مطالعه بیشتر
  • اپلیکیشن تمرین زبان انگلیسی

    اپلیکیشن تمرین زبان انگلیسی

    ما در قرن 21 زندگی می‌کنیم که حالا یادگیری و آموزش می‌تواند از طریق گوشی همراه انجام شود و قرار نیست همیشه به کلاس‌های آموزشی بروید. یادگیری و تقویت زبان انگلیسی هم از آن دست مهارت‌هایی است که می‌توانید با استفاده از یک اپلیکیشن آن را خانه بدست آورید. به همین دلیل است که بسیاری…

    مطالعه بیشتر

دنبال آموزش خاصی می‌گردی؟

ما متناسب با نیاز شما محتوا و مطالب آموزشی را تولید می‌کنیم، به همین منظور فرم زیر را تکمیل کنید.

عضویت در خبر نامه

ما محتوای با ارزش و رایگانی را هر هفته منشتر می‌کنیم، آنها را از دست ندهید.