برنامه آموزش زبان انگلیسی پیشرفته برای بزرگسالان

می‌دانید که هر کسی زبان انگلیسی پیشرفته را بلد باشد، به یک منبع درآمد تمام نشدنی دست پیدا کرده است؟ با این حال یادگیری این زبان می‌تواند بسیار دشوار باشد و نکات زیادی وجود دارد که باید همه آن‌ها را بلد باشید. برای یادگیری این زبان قبل از هر چیز به یک استاد نیاز دارید تا یک دوره آموزش همه…

فهرست محتوا

برنامه آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان
تیم تحریریه لرنیت
7 ماه قبل
4 از 4 رای

می‌دانید که هر کسی زبان انگلیسی پیشرفته را بلد باشد، به یک منبع درآمد تمام نشدنی دست پیدا کرده است؟ با این حال یادگیری این زبان می‌تواند بسیار دشوار باشد و نکات زیادی وجود دارد که باید همه آن‌ها را بلد باشید. برای یادگیری این زبان قبل از هر چیز به یک استاد نیاز دارید تا یک دوره آموزش همه نکات را به صورت دسته‌بندی‌شده به شما آموزش دهد. اما چون شرکت در کلاس‌ها بسیار دشوار است، ما به شما نصب برنامه آموزش زبان انگلیسی پیشرفته بزرگسال را پیشنهاد می‌دهیم. بدون شک با داشتن یک برنامه خوب می‌توانید این زبان را در مدت زمان کوتاه و به شکل حرفه‌ای یاد بگیرید. اگر می‌خواهید در این مورد بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

دلیل نصب برنامه آموزش زبان انگلیسی پیشرفته بزرگسال

این اپلیکیشن‌ها به طور خاص برای بزرگسالان طراحی شده است و تلاش می‌کنند مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی (شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن) را به آن‌ها آموزش دهد. این برنامه‌ها به شما انگیزه یادگیری می‌دهند و شما را از پیشرفت‌هایی که در یادگیری زبان انگلیسی داشته‌اید، آگاه می‌کنند.

از سوی دیگر وقتی از یک اپلیکیشن زبان انگلیسی برای بزرگسالان استفاده می‌کنید، گویا در یک کلاس درس نشسته‌اید. برخی از این برنامه‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که بتوانید با یک پارتنر زبان انگلیسی نیز ارتباط برقرار کنید. استفاده از این برنامه‌ها در تقویت زبان انگلیسی حتی برای افراد حرفه‌ای نیز موثر است. در ادامه تعدادی از این برنامه‌ها معرفی شده‌اند.

لیست برنامه های آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان

  • اپلیکیشن لرنیت
  • اپلیکیشن Duolingo
  • اپلیکیشن FluentU
  • اپلیکیشن British-Council
  • اپلیکیشن EnglishCentral
  • اپلیکیشن Phrasemix
  • اپلیکیشن Cambridge English
  • اپلیکیشن Busuu

در ادامه به توضیح بیشتر هر کدام از این اپلیکیشن های میپردازیم:

اپلیکیشن لرنیت

اپلیکیشن Learnit یکی دیگر از بهترین برنامه‌های یادگیری زبان انگلیسی برای زبان‌آموزهای بزرگسال است. این برنامه از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و برای تمام سطوح (از مبتدی تا پیشرفته) مناسب است. شما می‌توانید با کمک لرنیت مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

برنامه آموزش زبان انگلیسی پیشرفته برای بزرگسالان

در این برنامه آموزش زبان انگلیسی پیشرفته بزرگسالان تمرین‌ها و آزمون‌هایی برای هر فصل ارائه می‌شود که در تکرار و تمرین آموخته‌ها تاثیر زیادی دارد. مهم‌ترین ویژگی این برنامه، آموزش درس‌ها به شکل بازی و سرگرمی است. از سوی دیگر شما می‌توانید با سایر کاربران (زبان‌آموزها) Learnit رقابت کنید. گویی در یک کلاس درس نشسته‌اید و با سایر زبان‌آموزها ارتباط دارید.

در لرنیت یک دیکشنری اختصاصی وجود دارد که بتوانید معنای عبارات و واژه‌ها را از آن دریافت کنید. وجود کوییز و جعبه لایتنر در این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند هر نکته آموزشی یا واژه جدید را بهتر در ذهن خود بسپارید. داشتن آزمون تعیین سطح هوشمند در این ابزار کمک می‌کند تا میزان پیشرفت خود را طی یک دوره بررسی کنید.

  • قابل نصب بر روی اندروید
  • نصب رایگان با خریدهای درون برنامه

اپلیکیشن Duolingo

یکی از بهترین برنامه‌هایی که می‌توانید از طریق آن زبان انگلیسی را یاد بگیرید، Duolingo نام دارد. این اپلیکیشن به شکل سرگرم‌کننده‌ای درس‌ها را ارائه می‌دهد. با کمک این برنامه می‌توانید مهارت گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن خود را تقویت کنید.

برنامه آموزش زبان انگلیسی پیشرفته برای بزرگسالان

Duolingo واژگان جدید و نکات مهم گرامر را به روش گیمیفیکیشن ارائه می‌دهد تا یادگیری آن‌ها برایتان جذاب باشد. از سوی دیگر با وجود آزمون‌های این برنامه می‌توانید میزان یادگیری خود را تست کنید. در اپلیکیشن Duolingo هر درس با انیمیشن و تصاویر زیبا ارائه می‌شود که بسیار سرگرم کننده و جذاب است.

با کمک این برنامه از همان ابتدا می‌توانید جمله‌سازی در زبان انگلیسی را شروع کنید. این اپلیکیشن برای تمرین تلفظ هر کلمه قسمت تشخیص صدا را نیز ارائه کرده است. مهم‌ترین مزیت این برنامه اینست که می‌توانید یک درس آن را تنها در پنج دقیقه در روز یاد بگیرید.

  • قابل نصب بر روی IOS و اندروید
  • نصب رایگان با خریدهای درون برنامه

اپلیکیشن FluentU

یکی دیگر از راه های آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان با کمک برنامه FluentU انجام می‌شود. این اپلیکیشن که برای آموزش از موزیک ویدیوها، تریلرهای فیلم، کلیپ‌های خبری و وبلاگ‌ها با زیرنویس انگلیسی استفاده می‌کند. وقتی شما بتوانید کاربرد و تلفظ هر واژه را در ویدئوها مشاهده کنید، مطمئنا تاثیر بهتری در یادگیری زبان انگلیسی خواهد داشت.

این اپلیکیشن از یک رویکرد طبیعی استفاده می‌کند تا شما احساس کنید در محیط انگلیسی زبان‌ها قرار دارید. ضمن اینکه به مرور زمان با فرهنگ مردم انگلیسی زبان نیز آشنا می‌شوید. در زبان محاوره عبارت‌ها و اصطلاحاتی وجود دارد که شاید در هیچ دوره آموزشی به شما گفته نشود. در حالی که با کمک FluentU می‌توانید این واژه‌ها و عبارت‌ها را نیز یاد بگیرید.

این برنامه محتواهای جذب، مستندهای طبیعی و حتی تبلیغات طنز را نیز ارائه می‌دهد تا برایتان جذاب و سرگرم‌کننده باشد.

  • قابل نصب بر روی IOS و اندروید
  • نصب رایگان با خریدهای درون برنامه

اپلیکیشن British-Council

یکی از بهترین برنامه‌هایی که می‌تواند برای یادگیری زبان انگلیسی پیشرفته بزرگسالان مناسب باشد، British-Council نام دارد. جالب است بدانید این برنامه توسط شورای بریتانیا برای آموزش زبان انگلیسی ارائه شده است. این ابزار مهارت شما را در خواندن، نوشتن، شنیدن و مکالمه زبان انگلیسیی بهبود می‌دهد.

نحوه آموزش در British-Council به صورت ارائه ویدئو، پادکست تعاملی و بازی است. به طوری که جذابیت زیادی در آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان ایجاد می‌کند. این اپلیکیشن برای سطح مبتدی تا پیشرفته طراحی شده است. با کمک آن می‌توانید گرامر، واژگان، عبارت‌ها و اصطلاحات خاص در بین مردم انگلیسی زبان را یاد بگیرید.

یکی از امکانات اپلیکیشن British-Council ارائه فرم‌هایی برای سطوح مختلف زبان آموزان است. به طوری که بتوانید با پر کردن این فرم و نوشتن متن‌های ساده (مانند ایمیل) روی مهارت نوشتاری خود در زبان انگلیسی کار کنید. زبان آموزان پیشرفته هم می‌توانند با نوشتن مقاله، گزارش و یا تکالیف دشوارتر مهارت نوشتاری خود را در این زبان تقویت کنند.

  • قابل نصب بر روی IOS و اندروید
  • نصب رایگان با خریدهای درون برنامه

اپلیکیشن EnglishCentral

از دیگر اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی مخصوص زبان‌آموزهای بزرگسال EnglishCentral نام دارد. این برنامه برای آموزش زبان از طریق ویدئو و نرم افزار تشخیص گفتار عمل می‌کند تا مهارت شنیداری و گفتاری شما را تقویت کند.

اپلیکیشن English Central بیش از 30000 درس ویدیویی را برای کمک به بهبود زبان انگلیسی کاربران ارائه می‌دهد. در واقع اگر بخواهید کلمات و اصطلاحات جدید را یاد بگیرید و یا مهارت شنیداری و گفتاری خود را در این زبان تقویت کنید، انگلیش سنترال می‌تواند یک گزینه عالی باشد.

در این برنامه می‌توانید هر کلمه یا عبارتی را که یاد نگرفته‌اید، ذخیره کنید تا با تمرین بیشتر، آن را در آینده بهتر یاد بگیرید. برنامه تشخیص گفتار هم شما را از نحوه تلفظ‌ها و اشتباهاتی که دارید، آگاه می‌کند. چیزی که باعث تمایز English Central می‌شود، امکان بحث در مورد هر ویدئو است. ضمن اینکه می‌توانید به صورت زنده با استاد زبان ارتباط برقرار کنید.

  • قابل نصب بر روی IOS و اندروید
  • نصب رایگان با پرداخت درون برنامه

اپلیکیشن Phrasemix

یکی دیگر از راه های آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان دریافت برنامه phrasemix است. این پلتفرم به جای اینکه روی کلمات و گرامر تمرکز کند، بر روی عبارت‌ها تاکید دارد تا سرعت یادگیری زبان‌آموزهای بزرگسال را افزایش دهد. در اپلیکیشن Phrasemix شما در فضایی شبیه به یک کشور خارجی قرار می‌گیرید. این برنامه که از هوش مصنوعی به شکل حرفه‌ای استفاده کرده است، شما را در یک فضای شبیه‌سازی شده قرار می‌دهد تا بدانید مردم انگلیسی زبان چطور با هم ارتباط برقرار می‌کنند.

شما می‌توانید در این برنامه عبارت‌ها و اصطلاحاتی که در زندگی روزمره نیاز دارید، یاد بگیرید. پس اگر برای یک مدت طولانی از Phrasemix استفاده کنید، خیلی زود مهارت مکالمه شما تقویت می‌شود و می‌توانید با یک شهروند انگلیسی زبان ارتباط برقرار کنید.

برنامه آموزش زبان انگلیسی پیشرفته برای بزرگسالان

جالب است بدانید جملاتی که در این برنامه آموزش داده می‌شود، بسیار کاربردی هستند تا انگیزه بیشتری برای یادگیری داشته باشید.

  • قابل نصب بر روی اندروید و IOS
  • نصب رایگان با خریدهای درون برنامه

اپلیکیشن Cambridge English

از دیگر برنامه‌های عالی برای یادگیری زبان انگلیسی باید به Cambridge English اشاره کنیم که با رویکرد آکادمیک این زبان را آموزش می‌دهد. این پلتفرم برای بزرگسالانی که می‌خواهند مهاجرت کنند و یا مدرک آیلتس و تافل بگیرند، می‌تواند کاربردی باشد. با کمک این ابزار می‌توانید مهارت‌های خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن خود در زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

هر درس در Cambridge English تنها 10 دقیقه از زمان شما را می‌گیرد. بنابراین اگر سرتان شلوغ است و فرصتی برای یادگیری زبان انگلیسی ندارید، این برنامه را به شما پیشنهاد می‌دهید. شما می‌توانید یکی از مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی را در این اپلیکیشن انتخاب و آموزش‌های آن را دریافت کنید.

  • قابل نصب بر روی اندروید و IOS
  • نصب و استفاده رایگان

اپلیکیشن Busuu

اگر بخواهید همزمان با روش‌های مختلف آموزش زبان انگلیسی را دریافت کنید و با فرهنگ مردم انگلیسی زبان آشنا شوید، Busuu یک برنامه کاربردی است. در این پلتفرم می‌توانید مهارت شنیداری، خواندن، مکالمه و نوشتن در زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

Busuu برای آموزش از فلش‌ کارت استفاده می‌کند و درس‌های کوتاه را برای آموزش عبارت‌های جدید انگلیسی و نکات گرامری ارائه می‌دهد. از آنجا که تکرار و تمرین یکی از راه های آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان است، در Busuu به خوبی روی آن تاکید شده است. به این صورت که ابتدا یک کلمه یا عبارت را می‌خوانید و می‌شنوید و سپس فعالیت‌های تمرینی شروع می‌شود تا به ذهن سپرده شود.

بعد از هر درس کوتاه، یک آزمون ارائه می‌شود تا بتوانید میزان یادگیری خود را بسنجید.

آنچه در مقاله آموزش زبان انگلیسی پیشرفته بزرگسال آموختیم:

یادگیری زبان انگلیسی نه تنها به انگیزه و شوق نیاز دارد، بلکه باید همه چیز منسجم و دسته‌بندی شده باشد. شما می‌توانید یک دیکشنری را جلوی خود قرار دهید و همه واژه‌ها را حفظ کنید؛ اما این راه کاربردی نیست. بهترین راه دریافت آموزش‌های کاربردی است که شوق یادگیری را در شما افزایش دهید. در این مورد برنامه آموزش زبان انگلیسی پیشرفته بزرگسال می‌تواند کمک زیادی به شما کند. در این مطلب تعدادی از این برنامه‌ها معرفی شد که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

تیم تحریریه لرنیت

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مشابه
  • روش های جدید برای آموزش زبان به کودکان

    10 روش جدید آموزش زبان انگلیسی به کودکان

    در این مقاله، می‌خواهیم بعضی از روش‌های جدید آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نیز روش‌های آموزشی قدیمی که همچنان کاربردی و مؤثرند را توضیح دهیم. اگر مدرس زبان کودکان هستید یا می‌خواهید به فرزندانتان کمک کنید انگلیسی بیاموزند، این مقاله از مجموعه‌ مقالات آموزشی وبلاگ لرنیت را از دست ندهید.  آموزش انگلیسی به کودکان…

    مطالعه بیشتر
  • آموزش الفبای انگلیسی به کودکان

    اگرچه روش‌های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی به‌ کودکان به‌عنوان زبان دوم وجود دارد اما روشی که در آن کودکان بتوانند همزمان با یادگیری مهارت‌های شنیداری و گفتاری، مهارت‌های خواندن و نوشتن به انگلیسی را هم بیاموزند، بر دیگر روش‌ها اولویت دارد. آموزش الفبای انگلیسی به کودکان یا خواندن حروف؛ کدام بهتر است؟ قبل از…

    مطالعه بیشتر
  • اپلیکیشن تمرین زبان انگلیسی

    اپلیکیشن تمرین زبان انگلیسی

    ما در قرن 21 زندگی می‌کنیم که حالا یادگیری و آموزش می‌تواند از طریق گوشی همراه انجام شود و قرار نیست همیشه به کلاس‌های آموزشی بروید. یادگیری و تقویت زبان انگلیسی هم از آن دست مهارت‌هایی است که می‌توانید با استفاده از یک اپلیکیشن آن را خانه بدست آورید. به همین دلیل است که بسیاری…

    مطالعه بیشتر

دنبال آموزش خاصی می‌گردی؟

ما متناسب با نیاز شما محتوا و مطالب آموزشی را تولید می‌کنیم، به همین منظور فرم زیر را تکمیل کنید.

عضویت در خبر نامه

ما محتوای با ارزش و رایگانی را هر هفته منشتر می‌کنیم، آنها را از دست ندهید.